tisdag 1 november 2011

Tänk vad fort tiden går. Här är lilleman bara 1½ :-)
Nu är man nyklippt. Sååå skönt! Var så otroligt less på luggen som bara hängde framför ögonen hela tiden. Riktigt irriterande när man t.ex är ute och kör bil. Men nu är det problemet löst iaf :-) 

Gårdagen spenderades först i skolan ett par timmar och plugga tillsammans med några av klasskamraterna. Vi gick igenom en massa frågor och diskuterade lite om innehållet i böckerna osv. Tyvärr känner jag mig inte ett dugg lugn inför tentan imorgon :-/ Jag ska sitta hemma idag och läsa, så får vi se hur långt det räcker imorgon...

I övrigt så rullar allting på som vanligt här hemma. Idag är det ju första november så nu är det dags för lilleman att börja med sina "månadsböcker". Det ska bli kul att se hur dessa påverkar honom i längden. Förhoppningsvis bidrar de med en massa bra till hans utveckling :-) Jag ser väldigt positivt på dessa böcker och om inte annat så blir det en rolig sak att spara till framtiden, som en dagbok nästan.

Nu är det iaf dags att äta lite frukost och kasta sig ner i böckerna. Håll tummarna för mig imorrn på tentan, det lär behövas :-P

Hoppas alla får en härlig tisdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer