fredag 18 november 2011


Jag skulle nog vilja säga att den här dagen verkligen har haft en mycket bra början. För det första behövdes inget av barnen väckas imorse, t.om lilla L vaknade i lagom tid innan det var dags för dagis = mindre stress på morgonen. Jag hann i tid till Studiebesöket trots att jag var sen hemifrån pga isiga rutor som inte motorvärmaren/kupévärmaren hunnit tina upp. Efter studiebesöket sa vår föreläsare att vi inte behövde åka tillbaka till skolan för föreläsning utan vi tog helg tidigt idag :-) Sedan, innan vi åkte hem, fick vi tillbaka våra Inköps-tentor och jag fick GODKÄNT!!!!! Åh vad jag blev glad kan jag lova. Jag vågade verkligen inte hoppas på att jag hade fixat den...

Sedan for jag en snabbis till Ikea för att kika på några korgar + blockljus. Tog en sväng in på fyndhörnan och hittade ett diskbänksskåp, i rätt storlek och allt, nytt i kartong nedsatt 58% :-) wiihooo! Vårat kök växer fram sakta men säkert. Det blir sååå fint!

Så ni kanske förstår att den här dagen känns mycket mycket bra, MEN det absolut bästa och viktigaste med den här dagen är ju så klart att min älskade T fyller 30 år idag :-)) Så jag ska alldeles strax åka till Ica för att inhandla det sista till vår go-middag vi ska äta lite senare.

Älskade älskade FREDAG! Ja det blir helt enkelt inte så mycket bättre än så här :-)

Önskar alla en mycket härlig helg.
Stor kram!

1 kommentar:

Kommentarer