fredag 4 december 2009

Back to school.

Önskar att jag hade tagit med mig mp3-spelaren till skolan idag. Är sååå sugen på att lyssna på musik :( men men.. ska strax sätta mig med matematikböckerna en stund. Jag har inte lektion förrän 12.10 idag så det är ett par timmar med dö-tid om man säger så.

Jag har iaf hittat en utbildning som jag absolut ska söka. Den börjar nästa höst och då är jag FINALLY klar med komvux och har fått mitt slutbetyg :D Eller egentligen har jag bara 100 poäng kvar jag ska ju läsa heltid en termin till iaf.

Problemet som står är; vad ska jag göra under sommaren? De alternativ jag har är att antingen jobba eller plugga. Ska jag plugga under sommaren måste det bli kurser på MU, vilket jag kanske inte är så där jättesugen på.

Äsch babbelbabbel.. Jag ska vara tyst nu :)
Jag har ärligt talat inget roligare att säga för tillfället. Sorgligt men sant.
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer