torsdag 10 december 2009

Snälla, får jag?

Jag har läst 30 sidor i historiaboken nu så jag vet på ett ungefär vad jag ska skriva i uppgiften. Jag har även sett över vad jag behöver träna på inför NP i maB på måndag så det ska jag plugga på i helgen + imorgon.

Men nu kan jag väl snälla få fixa lite här hemma? Snart kommer Anders hem och då hämtar han även hem Jennifer + Shira vilket innebär att jag inte får någon lugn och ro att puta på här hemma som jag älskar att göra. Så då kan jag väl få göra det nu? Jag ska bara plocka undan i sovrummet, diska, städa vardagsrummet och plocka upp i hallen. Snäääälla :-)

Magen är dock fortfarande ut och in, mindre roligt, men jag känner bara efter ännu mer när jag ligger still i sängen så jag behöver göra något nu. Städa lite kanske? *blink blink*

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer