tisdag 15 december 2009

Hjärtekrossaren!


Kevins dagisfoto för i år :)

Vi har haft en mycket jobbig natt för lillskrutten ville absolut inte sova i sin egna säng, vilket han kom på halv 1 i natt :/ Efter många om och men så fick han trots allt sova i våran säng eftersom vi skulle upp tidigt och ingen av oss orkade fortsätta pjåla på halva natten. Då vi alla tre är förkylda och hängiga blev det en varm och jobbig natt som slutade med att vi försov oss..

Jag har nu på förmiddagen städat lite och försökt komma vidare med min historiauppgift, den sista! Den skulle egentligen lämnats in i fredags men tiden har inte räckt till. Imorgon ska jag till skolan så bäst skulle vara att bli klar med den idag.
Matematikprovet igår gick väl hyffsat. Godkänd är jag nog allt, men vad jag hamnar på sen G eller VG, det visar sig. Jag hoppas så klart på det senare ;)

Jag har tyvärr inte tid att skriva så mycket mer än så.. tjupp tjupp.. tid är dyrbart!

ps. jag längtar som en tok till nästa vecka när vi ska åka söderut!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer