fredag 18 december 2009

Slut!

Nu har jag jullov :) Underbart! Riktigt riktigt skönt är det att veta att om några dagar åker vi söderut. Ska bli så roligt att umgås med familjen. Har inte varit hem sedan i augusti och det blev ju ingen lång tripp eftersom jag vart sjuk strax efter att jag kom ner :( Trist! Men nu ska vi vara hemma i hela 5 dagar!! Redan på onsdagen kommer det bli toppen för då åker vi tidigt hemifrån för att hinna ner och äta lunch med Emma & Rasmus. Mys!

På tal om Emma så pratade vi igår och hon går in i v.16 idag. Shiiises! Jag trodde det var typ v.12 eller något sådant. Men tiden har gått så fort de senaste veckorna så man har inte riktigt hunnit med.

Bebisen i v.16
Bebisen är 10,5 till 11,5 cm lång och väger omkring 80 g. Navelsträngen börjar flyttas längre ner på bebisens mage. Bebisen sparkar och rör sig ständigt vaken tid. Många kvinnor känner den sparka första gången mellan vecka 16 och 20.


Jag känner mig nästan som en förväntansfull pappa.. Det är ju min bästa vän som ska ha barn! Hon som jag lekt med sedan jag inte ens kommer ihåg det.

Oj, stressad nu.

Måste rusa!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer