söndag 13 december 2009

Inför sista rycket!

Imorgon går jag in i min sista skolvecka för den här terminen. Underbart! Sedan blir man långledig till några dagar efter nyår. Vet inte exakt när studierna sätter igång ännu men det är helt okej faktiskt.. ska bli skönt att vara hemma ett par veckor nu.

På schemat imorgon står det nationelltprov i matematik. Jag har pluggat som en tok nu i helgen och vissa saker går jättebra, andra inte lika bra. Hela förmiddagen imorgon kommer bestå av att plugga, provet börjar 12.10 så jag har ju en stund på mig trots allt.

Kevin har varit hängig hela helgen så får se hur han är imorgon bitti. Är han sjuk så ska Anders vara hemma med honom imorgon. Jag får helt enkelt inte missa provet!

Men nu ska jag hoppa in i duschen. Har haft en myskväll med min fina sambo. Han föreslog att vi skulle titta på "Holiday". Kan ni tänka er? En kille som föreslår en kärleksfilm :) Lycka! Sen var han ju tvungen att gnälla lite i slutet men det hör till :-P

Hoppas alla haft en trevlig helg!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer