söndag 6 december 2009

Länkarna klara!

Lite längre ner i högerspalten kan ni numera hitta mina favoritbloggar. Har inte lagt upp alla än för det blir alldeles för klottrigt, utan jag kanske byter ut dem lite efter som jag känner för det.


Har haft en härlig morgon. Jag vaknade 8.00, ingen annan var vaken. Skööönt :) Så jag klädde på mig och tog en rask morgonpromenad med Shira. Det var riktigt härligt. Det var inte ens kallt ute, 4 plusgrader.

Nu är det en lugn förmiddag framför oss, bara ner och handla inför lunch och middag. Jag ska nog sätta mig en stund med matematiken inför provet imorgon och så ska jag fixa med tvätten.

Det är så härligt med lugna söndagar. I love it! Imorgon är det tillbaka till vardagen och ännu en stressig vecka. På onsdag ska Kevin vara hemma då förskolan har planeringsdag, då ska han även bli vaccinerad mot baconfebern (som Anders kallar det).


hoppas alla har en trevlig söndag
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer