fredag 4 december 2009

Fredagsmys :)



Ikväll blir det nog att slänga upp sig på soffan med min underbara fina sambo och titta på film, eller så kanske grannarna kommer över och spelar "med andra ord"? Det visar sig. Fredagsmys ska jag ha iaf :)

Seminariet idag gick bra. Jag blir alltid lite så där nervös och rödkindig när någon ber mig prata inför gruppen, som idag; min lärare bad mig berätta om vallonerna, som jag skrev ett arbete om, inför gruppen. Men samtidigt så kändes det bra efteråt för hon lär ju ha tyckt att jag hade fått med bra information då eftersom hon skickade runt mitt arbete i gruppen :P Det roliga var att jag trodde på fullt allvar att jag inte skulle bli godkänd på den uppgiften eftersom jag "slängde" ihop den på 4,5 timme en dag. Men jag fick VG+. Sedan fick jag tillbaka två andra uppgiften som jag hade gjort tidigare; VG+ och MVG fick jag på dem. Fan vad kul det är när man får den responsen på sina arbeten. Känns som man verkligen får creds för den tid man lagt ner.

Om 2 veckor är terminen avslutad och det ska jag fira med mina klasskamrater från svenskan. Jag och Anso sa att vi iaf ska försöka samla alla till en fika på stan eller liknande, det skulle vara kul. Våran lärare hade sagt att vi var den bästa grupp hon hade haft hittills, just för att vi hade sån bra sammanhållning i gruppen. Ja, kort och gott kan jag säga att jag är väldigt glad att jag hamnade i den klassen för jag har haft många roliga stunder med tjejerna där :)

Nej nu ska jag nog lägga mig i badet en stund men först pussa lite på mina fina killar.



trevlig helg!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer