tisdag 1 december 2009

"Orden som min mor sa"

är en låt av Lasse Stefanz. Men nu handlar det om orden som min mor sa, nämligen;

"Känn i ditt hjärta vad som är rätt"

min mamma är klok :) Tack för att du finns!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sitter här med slutuppgiften i SvB framför mig och vet verkligen inte hur jag ska ta mig vidare i den. Jag blir inte klok på det här! Jag valde helt fel bok att läsa har jag upptäckt nu, men det är alldeles för sent att göra något åt det utan jag måste försöka göra det bästa av situationen. Nu vill jag bara ha ledigt och ha tid att vara hemma med Kevin innan det är dags för ännu en ny termin med heltidsstudier. Jag ser verkligen fram emot att åka söderut över julen, ska bli skönt att komma "hem" ett par dagar och umgås med familjen. Det händer alldeles för sällan nu mera.

Nej jag ska nog ta en promenad nu och försöka samla mina tankar inför den här uppgiften..
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer