onsdag 30 december 2009

Mycket att göra...

.. dagen är fullproppad med saker att göra. Jag har verkligen inte tid att sitta här egentligen men vill samtidigt känna att jag är ledig lite grann ;)

Min kära sambo har ju åkt på ryggskott igen (börjar bli en ful ovana älskling!!) så desto mer för mig att göra... Ska alldeles strax ställa mig och diska :/ mindre kul att göra på morgonen. Hade helst gjort det igår kväll men vi kom inte hem förrän efter 11 från Stavre igår så det fick vänta till idag. Efter disken och när min sambo kommer upp ur sängen (läs. om han kommer upp ur sängen) så ska vi åka till Birsta en sväng igen för att handla ett väggskåp till Kevins rum bl.a.
När vi kommer hem därifrån ska jag så klart bygga ihop det och få upp det på väggen är det tänkt.

Sedan måste jag städa hela lägenheten för det ser för jäkligt ut just nu.. men det får nog vänta tills de har kommit och hämtat barnköket idag. Fatta att det blev sålt efter bara en timme ute på blocket! Helt otroligt. Jag har inte tagit bort det ännu eftersom man vet aldrig om en person skiter i att komma och betala.. så under de här 16 timmarna som det legat ute så har ca 10 personer velat köpa alltihop :) Det är lite kul. Har dessutom fått flera mail från personer som bara vill tala om att de tycker att det är snyggt.
Känns så roligt när man får den där positiva responsen på saker man gjort. Man får sig en liten kick och ett leende på läpparna som stannar ett tag ;)

Nej dags att sätta fart här nu då..

saknar min skrutt....



jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer