torsdag 3 december 2009

Första och andra världskriget

Det är vad min nuvarande uppgift i historian handlar om. Det är en stor uppgift på 3-6 A4, men denna gång är jag inte orolig för att komma upp i 3 sidor utan tvärtom, jag är rädd att det ska bli över 6 sidor då det är väldigt svårt att göra sig kortfattad inom detta. Men det är bara att jobba på för imorgon ska den vara inlämnad :/ jag har även seminarium i historian imorgon så jag måste läsa på inför det också.

Mer än så har jag inte att säga för tillfället. Återkommer förhoppningsvis ikväll med lite mer intressant läsning.

Förresten så sökte jag ett jobb idag. Håll tummarna!

jonna

2 kommentarer:

  1. Kul! vad var det för jobb? Jag håller tummarna :) //M

    SvaraRadera
  2. Det är ett butiksjobb. Men chansen att få det är väl ganska litet med tanke på den höga arbetslösheten. Men man kan ju alltid hoppas. Tack :)

    SvaraRadera

Kommentarer