torsdag 31 december 2009

Årets!

Årets största förändring:


Jag och Kevin lämnade våra liv i Gimo och flyttade till Sundsvall för att bo tillsammans med min fina Anders och hans dotter Jennifer. Bästa jag har gjort!

Årets bästa inköp:

Våran lilla Shettland Sheepdog som vi döpte till Shira :)
Underbar liten hund!

Årets gladaste nyhet:

Emma och Rasmus ska ha barn!! Men vi får vänta ett tag..
i början av juni någon gång är det tänkt att h*n ska komma :)

Årets bästa prestation:
MVG
i Historia :)

Årets mest onödiga:
Min ekonomiassistentutbildning som blev klar i maj.
Finns nada jobb!

Årets mest pinsamma:
När jag glömde bort vad min lärare hette och jag sa "du" en hel lektion...

Årets största aha-upplevelse:
Jag är inte bäst på allt! Fasiken också...

Årets nya vän:

Mickan :)
Stort grattis på födelsedagen gumman!
Tack för att du finns...


Årets bästa:
Att alls har gått så otroligt smidigt när det gäller flytt(er), Kevins inskolning på förskolan, jobb, skola, pengar osv.. Problemen har hopat sig under året men hela tiden löst sig. Skönt!

Framtiden
Nu inväntar vi ännu en underbart år och årtionde. Vad har vi att se fram emot? Den som lever får se ;) Jag vet iaf att jag ska försöka göra det bästa av tiden som ligger framför mig. Jag ska vara den bästa mamma jag kan efter min egna förmåga, jag ska plugga så mycket jag orkar i alla de ämnen jag ska läsa. Jag ska göra så gott jag bara kan hela året för mer än så kan man inte begära!

Några nyårslöften tänker jag inte skriva ner för i år. Jag vet vad det är jag har att jobba med i mitt liv och det räcker för mig. Jag vet vad jag vill förändra, vad jag vill ha mer/mindre av osv. Det är bara jag som kan hitta kraften till att förändra dessa saker i mitt liv och som jag brukar säga; Skam den som ger sig!

GOTT NYTT ÅR!!

Detta är början på någonting nytt...

jonna

1 kommentar:

  1. Vilket fint inlägg!! :) Jättekul att läsa :D GOTT NYTT ÅR! //M

    SvaraRadera

Kommentarer