fredag 18 december 2009

Underbara fredag!

Den här dagen har verkligen varit toppen :) Började dagen med sovmorgon, bara det var underbart. Sedan har jag träffat en massa mysiga tjejer från svenskan och pratat strunt över en lunch på Waynes. Jag har även shoppat kläder till Kevin i julklapp. Kevin ville ju inte ha sina skridskor som han hade fått från Christer så jag fick lämna tillbaka dem och då köpte jag kläder istället för de pengarna.
Efter lunchen plockade Anders upp mig och vi åkte hem. I brevlådan låg mitt antagningsbrev till komvux som berättade att jag kommit in på alla kurser jag sökt :) Wonderful! Efter det tittade jag mailen och såg att jag hade fått MVG i Historia!!! Wooow! Det hade jag inte förväntat mig så det var verkligen skitkul!!

Nu på eftermiddagen har vi gjort pizza med ungarna och mumsat på det. Riktigt fredagsmys!

Ikväll kanske grannarna kommer över på lite sällskapsspel, så det hoppas vi på :)

Sen planeras det inför en bob-träff. Fan vad kul det skulle vara. Har inte pratat med många av dem på länge så det ska styras upp och det snart! Ett måste :)

Hoppas alla får en toppen kväll.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer