onsdag 2 december 2009

Lite jävlaranamma!


Jag brukar få lite extra energi när det är något i mitt liv som kräver mycket extra tankeverksamhet. För när hjärnan går på högvarv behöver kroppen distraheras och det brukar resultera i en massa motion och mer ork än vanligt. Jag är i en sådan period just nu. Det har hänt något som gör att min hjärna jobbar stenhårt. Tankarna går runt, runt, runt...

Förrutom dessa tankar försöker jag tänka på SvB-uppgiften, mina två sista uppgifter i Historian + de två kommande matematikproven som jag måste skriva snart. Det är som sagt jäääkligt stressigt men om 2 veckor ska allt vara klart och betygen vara satta (i stort sett iaf).

Hur som haver, jag har inte tid att sitta här längre. Jag ska fortsätta med matematiken i en timme till innan jag fortsätter ska påbörja historian.

so long!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer