lördag 5 december 2009

Jag borde nog..

.. börja länka mina favoritbloggar, eller vad säger ni? Ofta får man frågan vilka bloggar man läser eller om man kan tipsa om någon bra blogg osv. Så då är det så klart lika bra att lägga upp dem på rad här till höger så kan ni titta själva, eller hur?! ;-)


Idag har vi på förmiddagen varit ute med ungarna och lekt. Det var skönt att vara ute en stund :) Har liksom inte haft tid att göra något sådant på länge så det var en uppskattad stund. Resten av dagen har varit lugnt men nu sitter vi och inväntar våra grannar som ska komma över på en, i raden, spelkväll. Alltid lika roligt, speciellt med tanke på att jag och Mickan nu har spöat killarna ungefär 8 gånger i rad på "med andra ord". Eller när jag tänker efter så måste det vara fler :-P Måste ju retas lite.

Så nu ska jag nog gå och poppa lite popcorn till min älskade son som sitter uppkrupen i soffan med pappa och tittar på Ica Age 3. På tal om film så tittade jag och Anders på "American Pie - the book of love" igår. Den var faktiskt ganska rolig trots b-kändisar. Imorgon ska jag titta på "Love Actually", den filmen är underbar :D

Popcorn var det.
trevlig lördags kväll :)
jonna

ps. länkarna kommer imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer