torsdag 17 december 2009

Nu är det SNART klart

Jag sitter här med min allra sista uppgift framför mig. Totalt omotiverad! Jag har ju tagit jullov nu :-P Måste skriva klart den idag för jag måste lämna in (helst idag) den men det är så många andra tankar i huvudet som tar min uppmärksamhet. Typiskt!

Gårdagen var rolig. Träffade en gammal cz-kompis från Östersund, Patrik. Alltid lika roligt att träffa personen bakom rösten på ts :) Man skapar ju en bild av personen, hur den är och hur den ser ut (även om man sett kort) men det stämmer aldrig, så man blir alltid lika chockad :) Vi åkte ner på Kvissleby och tog oss en pizza och snackade skit innan han var tvungen att åka vidare (token ska bila ner till Skåne!!)

På kvällen tog jag mig lite egentid och färgade håret :) Så nu är man helbrunett igen. Slingorna är borta och det halvblekta håret som jag var trött på. Skööönt!

Igår förmiddag var jag i skolan på en sista svenskalektion. Det var väldigt trevligt, som alltid! Kommer verkligen sakna den klassen, vi har haft riktigt roligt. Hade även betygssamtal med min lärare och hon har verkligen inspirerat mig att kämpa på med mina mål. Tack Jeanette! En av de bästa lärare jag haft. Hon är väldigt hård i sin betygssättning och det känns bra för då vet man att man har gjort bra ifrån sig om man får bra betyg. Mitt slutbetyg i SvB hamnade på VG och det är jag mycket nöjd med :) Hon sa att jag även gränsade till MVG, vilket dock kändes lite mer trist eftersom man kanske hade kunnat haft en chans på det betyget om man gjort liiiite mer. Men men, inte så mycket att göra åt nu. Kursen är avslutad och jag fick, trots mina onda aningar, ett VG+ på slutuppgiften och det kändes riktigt riktigt bra :D

Slutpladdrat om det nu. Jag måste skriva klart historian nu... usch!

Ser fram emot morgondagen dock för då väntar fika med sv-tjejerna på stan :) Det ska bli riktigt roligt!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer