tisdag 8 december 2009

Klar!

Nu är jag klar med slutuppgiften. Underbart! Det blir väl kanske inte mitt bästa arbete men samtidigt så vet jag att jag inte kan göra så mycket mer på uppgiften. Jag har gjort så gott jag kunnat på den här tiden.
Imorgon på Svenskan ska jag förhoppningsvis få veta hur det gick på nationella och på modernismen. Jag har ingen aning om hur jag ligger till i svenskan när det gäller betyg, jag vet vad jag vill ha, vad jag borde ha, men jag vågar verkligen inte hoppas då en klasskamrat, som jag tyckte jag låg ganska jämnlikt med i svenskan, fick G i betyg. Så det återstår att se. Har jag tur kanske jag fåt veta redan imorgon :)

Imorgon ska iaf Kevin vaccineras och eftersom Anders ändå är hemma så ska vi nog åka ner tillsammans. Skönt, jag tycker inte om att göra sånna saker själv. Kevin börjar dessutom bli så stor och stark nu så det är svårt för mig att hålla honom stilla när de ska ge sprutan. Dock gick det ju ganska bra när vi var akut till tandläkaren, men då var han rätt trött också..

Hur som haver. Nu ska jag gå och lyssna på vad min kära sambo tycker om min uppgift.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer