fredag 1 januari 2010

God forsättning...

... på det nya året kära läsare :)

Min nyårsafton var mycket lugn, mysig och trevlig. Vi var hemma hos oss tillsammans med våra fina grannar Andreas och Mikaela. Men innan vi började på vårat nyårsfirande tog vi oss en tur ner till Bommen på skotrarna :) Det var riktigt roligt.

Jag som alltid ska fixa och trixa måste ju så klart lägga upp en bild på nyårsdukningen (trots att bilden är urusel).





Våra fina grannar :)

Sen ett kort på mig och gubben (som för övrigt aldrig klarar av att titta in i kameran för då blundar han när blixten kommer).


Jag ser fram emot ett underbart år tillsammans med min fina sambo, våra två underbara barn och alla våra älskade vänner. Detta kommer bli ett år där mycket händer, nya människor kommer till världen och stora förändringar! Mest ser jag fram emot juni när jag får bli "moster". Såå nyfiken på att få se vem det är som döljer sig där inne i min bästa väns mage :)

Nu blir det en promenad med Shira sedan frukost!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer