måndag 4 januari 2010

Explosion!

Det har hänt något med min son nu under julen. Han pratar HELA tiden, mycket mer än vad han tidigare gjort. Hans ordförråd har säkert fyrdubblats de senaste veckorna och det är så roligt :) Igår när vi kom hem från Arbrå och åkte ner till Kvissle för att handla lite så sladdade Anders lite och då utbrast Kevin; "Oj vad han kör", hehe de lät för roligt.

Den här dagen har varit lång och jobbig. En trotsig pojke har jag haft här hemma + lite tråkiga brev på posten osv har gjort att jag haft ett eller två nederlag i mitt projekt. Jag har rökt.. blää! men dock mycket mindre än vad jag brukar göra. Totalt har det blivit 7 cigg så det är ett stort framsteg! Nu ska jag bara banta ner det till 0 så kan jag pricka av det på listan ;)

Dagen i helhet har varit jobbig, och trött som man är efter en natt med dålig sömn är jag glad att dagen snart är slut. Positivt är iaf att Kevin somnade som en klubbad säl nu på kvällen. Anders bäddade ner honom och sa godnatt. 5 minuter senare när jag kom hem efter en promenad med Shira så sov han gott i sin nya säng. Skööönt!

Nu ska jag krypa ner på soffan en stund och bara njuta av lite tystnad. Imorgon har jag och Kevin tvättstugan + att jag ska försöka hinna med att städa lite (förhoppningsvis med hans hjälp). På eftermiddagen väntas middag hos Jane och Johnny då den sistnämnda fyller år. Det ska bli trevligt :)

Godkväll alla!

2 kommentarer:

  1. haha tror du att jag fick den iden ifrån dig elr :D

    SvaraRadera
  2. hehe mamma, håkan och hanna ska. jag kanske ska. får se :)

    SvaraRadera

Kommentarer