torsdag 21 januari 2010

Så jävla irriterande!

"Stats-alkisar" är så jäkla irriterande! Med stats-alkisar menar jag sånna som dricker sig stupfulla och sedan går och skriker och är allmänt irriterande på stan. Idag satt det en sådan på bussen när jag åkte från skolan. Han klarade inte av att tala i normal samtalston och hela bussen verkligen stank av urin, öl och sprit. Jag bryr mig inte om andra människor på det sättet så länge de inte stör mig men HAN störde verkligen mig. Trots att jag satte ipoden på högsta volym så hörde jag ändå honom gapa. Men jag, medmänniska som jag är, försöker att inte bara tänka "jävla alkis" utan istället tänker jag; Hur kan vi i Sverige lösa detta problem? Så här ska det inte behöva vara. Jag har inget svar.. för jag vet verkligen inte hur vi ska lösa det. Men någonstans i det här avlånga landet sitter det väl någon med en sjujäkla lön och som arbetsuppgift att lösa just dessa saker, eller?

- - - - - - - -

Nu kom en son som vill ha uppmärksamhet.
I be right back ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer