lördag 30 januari 2010

I min soffa just nu

En liten kille klev upp klockan 4 imorse. Jag trodde inte att det var sant när jag tittade på klockan. Han ville inte somna om... så trötta är vi nu. Anders satte sig på soffan och tittade på film med Kevin för en liten stund sedan och när jag tittade in möttes jag av den här synen...



Han var så klart trött nu när han redan varit vaken så länge. Hoppas bara att vill somna ikväll...

Idag blir en lugn dag här hemma. Bara pyssla lite med hemmet och vara med varandra. Mys-lördag helt enkelt. Hoppas ni andra också får en mysig lördag.

Nu när Kevin ligger och sover i sängen så ska jag passa på att springa upp på vinden och leta reda på lite fler nostalgi-fotografier. Men det gäller att klä på sig.. det är säkert -20 grader där uppe just nu. Burr!

I will be back, som Terminator säger ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer