lördag 23 januari 2010

Trekstor - Sonix


Ny fin mp3-spelare inhandlades idag (till mig). BRL inne i stan håller på att rear ut i stort sett allt i hela butiken. Anders hade varit in där en snabbis igår och sett den här mp3-spelaren till halva priset. Så idag var vi in och tittade på den.. provlyssnade osv. och det var riktigt bra ljud i den. Sagt och gjort, den fick komma med hem :) Jag har ju bara en ipod-shuffle.. ni som har en sån vet hur irriterande det är att inte kunna se vilken låt som spelas (den saknar display) så detta var verkligen heaven att få en ny fin mp3-spelare för en riktigt bra peng.

Efter vi varit på BRL åkte vi till Fyndlagret.. hittade inget där men Anders lyckades tappa sin mobil på parkeringen. Som TUR var hade någon hittat den så han är på väg in till stan nu igen för att hämta den. Jäkla röta rent ut sagt.

Nu ligger skrutten och sover lite middag. Själv ska jag påbörja helgens stora projekt; rensa i skafferiet. Det behövs verkligen och jag har skjutit på det ganska länge nu men jag blir tokig så fort jag öppnar det och det inte är ordning och reda som jag vill ha.

Ikväll blir det film och mys :) Härligt med lördag måste jag säga.. borde väl egentligen sätta mig och skriva en krönika men till en sådan sak behövs inspiration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer