måndag 25 januari 2010

Sick


Typiskt!
Igår kväll när jag och Anders satt och spelade Skip-bo började jag känna mig lite hängig men tänkte att jag bara var trött. Tyvärr så var det inte så... När jag vaknade imorse fick jag knappt någon luft för att jag var så täppt.. Så idag blir det till att vara hemma och plugga. Jag har bara matematik på eftermiddagen idag och det kan jag lika gärna göra hemma vid köksbordet. Som tur är ligger jag före i planeringen så det är ingen bråtska.

Min "att-göra-lista" den här veckan är tack och lov inte så lång så det ska nog gå bra trots att man inte är så kry. Skönt att man fick tvätt och allt sånt gjort igår så slipper man tänka på det iaf :) Min underbara, fina, gulliga, snygga Anders var så otroligt duktig igår. Han fixade det mesta med tvätten (förrutom vikningen då för det får han absolut inte göra, haha), han tvättade bilen, han lagade middag och så diskade han. Jag städade, tittade på film med Kevin, vek tvätt och gjorde smulpaj.. Ja ni ser ju själva vem som var värd en guldstjärna igår ;) Underbara sambo!

Nu ska jag ta och röja upp lite här på mitt skrivbord och sedan plocka fram matematikböckerna.

Hoppas alla får en bra start på den här nya veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer