tisdag 19 januari 2010

Tisdag

Den känns som klockan är åtta på kvällen.. iaf om man ska gå efter hur trött jag är :( Helt slut rent ut sagt, men det handlar väl fortfarande om att kroppen håller på att anpassa sig efter mina nya vanor.

Idag blev det tidig morgon. Iväg redan halv sju imorse.. gääsp! I skolan hade jag Historia B.. det kommer antagligen bli en mycket tuff och djup kurs som jag förstod på min lärare. Vi ska skriva en rapport/uppsats som ska sträcka sig under hela terminen! Jag som aldrig har skrivit en rapport :P Hur ska detta gå?!

Iaf, efter lektion så tog jag bussen hemåt i sällskap av min klasskamrat Jens. Alltid trevlig att ha någon att prata med. Det är enda negativa med att bo här uppe; jag känner knappt någon! Hur som helst. Framme i Kvissle tog jag en tripp in på badhuset och simmade 1 km.

Ska påbörja första uppgiften i historian nu tänkte jag. Den ska jag hinna bli klar med ganska snart. Är "ledig" från skolan imorgon.. jag har alltså inga lektioner imorgon men ska plugga hemma hela dagen. Skönt att slippa åka dit måste jag erkänna. Jag trivs med att plugga på distans. Hoppas jag kommer in på min utbildning till hösten som jag tänkt söka, den är på distans, perfa ;)

Nu plugga!

Återkommer ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer