lördag 16 januari 2010

Vi är nöjda :)

Idag har jag åkt i nya bilen och måste säga att jag är nöjd med vårat inköp. Självklart saknar man passaten, det går inte att undgå, men den nya bilen är fräsch och fin :)


Så idag bar det iväg till Birsta för att spendera ett par timmar på drakborgen. Ungarna var som i extas hela tiden och sprang runt som yra höns och ville göra allt på en gång. Eller iaf Kevin.. Jennifer var väl lite lugnare :-P
Kevin är som galen i bilarna/motorcyklarna som finns att köra där. Förra gången vi var där körde han massor med Anders. Den här gången fick han testa och köra själv och han var skitduktig. Jag stod med hakan nere i urringningen för att jag vart så chockad över hur otroligt duktig han var på att köra. Den killen ska få en fyrhjuling när det blir villa :)

Imorgon blir det en lugn dag hemma. Tvättstugan hela dagen (jippi - not) och ska väl försöka passa på att plugga lite matematik och städa.. urk!

I veckan som kommer är det nya tag som gäller. Fan vad jag avskyr att ha dålig självdiciplin! Måste göra nåt åt det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer