onsdag 13 januari 2010

Är jag redo?

Imorgon väntar en hel dag i skolan. Är jag redo? Har inte så mycket annat val faktiskt. Har verkligen njutit av att varit ledig ett tag nu och vem vet, det kanske var mitt sista "jullov", iaf från skolan på det här viset?

Dagen börjar med ett par timmar matematik C sedan har jag lång håla från 11.20 till 13.50. Men under den tiden ska jag hinna träffa min studievägledare, som komiskt nog heter Jonas Lindström (ja ni som vet ni vet ju varför det är lite komiskt). Efter matematiken är det dags för Svenska C.

Det ska bli riktigt roligt att komma tillbaka till skolan och träffa gamla och förhoppningsvis nya vänner. Förra terminen kommer nog bli svår att slå iofs för jag träffade helt otroligt mysiga människor då. Men som sagt, kul ska det bli :)

Jag har precis sett klart på Roomservice. En besvikelse. Såå tråkigt! Jag vill ha mer av bara Johnny och Matthias.. men sen är jag ju ett stort fan av dem också :) hehe. Det var så många andra människor som jag inte tyckte skulle vara med. Men men.. jag var ner på Ica tidigare och inhandlade årets första Family Living som jag bläddrade i under reklampauserna så det var väl okej att sitta där uppkrupen i soffan trots allt. Jag fick dessutom sällskap av min fina sambo så ;)

Nu ska jag torka håret, packa väskan och sedan göra mig i ordning för sängen och krypa ner. Upp tiiidigt imorgon igen :/

Btw, vi ska kanske skaffa oss ännu ett V ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer