söndag 10 januari 2010

Öhhh...



.. kom in't på nåt :-P

Så vad har denna söndag erbjudit familjen Holmgren & co? Jo vi har varit på badhuset.. Kevin var inte riktigt lika kaxig den här gången. Han ville gärna gå själv men insåg inte riktigt sina begränsningar.

Dagens middag bestod av hemmalagad pizza. Alltid en hit :) Kevin tycker det är så roligt att få äta "macka" till middag, hehe. Dagens middag intogs även i soffan framför tvn (händer typ aldrig, men någon gång ska man väl få slöa till det lite).

Sedan fick jag ett ryck och bestämde mig för att baka hemmagjord snickers. Den blev riktigt bra, till min sambos förtjusning ;) Men sedan ville han bara äta en bit.. hmpf!

Jag ser fram emot morgondagen.. eller kvällen imorgon rättare sagt. För imorgon på dan ska jag tvätta/städa och sånt där annat "kul". Men imorgon kväll kommer min fina vän Jonas hit :) Det ska bli riktigt kul. Det var längesen vi sågs och nu ska han komma hit och dessutom stanna kvar nån/några nätter och umgås med oss. Skitkul ska det bli rent ut sagt. Saknar ju mina vänner där hemma!

Här kommer en bild på mitt pyssel.. någon som vågar sig på en gissning?
Bilden är iofs ganska avslöjande, men ändå :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer