måndag 25 januari 2010

Däckad!

radio i köket är nästan ett måste :)


Jäkla skit.. jag hade hoppats på att jag bara skulle vara lite förkyld idag och sedan vara på benen igen. Men det verkar vara att hoppas på ingenting för jag har feber, snoret rinner värre än någonsin och jag har ont i hela kroppen. Jag blir helt enkelt hemma imorgon också.. men det går bra faktiskt. Jag är van att plugga hemifrån så jag njuter lite av det samtidigt.. men på torsdag ska jag vara tillbaka - fit for fight ;)

Eftermiddagen här hemma har varit lugn. Vi gjorde hemmalagad pizza (eftersom jag glömde ta ut fisken ur frysen som vi skulle ha ätit till middag) och tittade på tv tillsammans :) Mys! Sedan när Kevin lagt sig så kröp jag och Anders upp i sängen och spelade Skip-bo. Vilken vi precis slutade med.. det är verkligen beroende framkallande det där.

Nu ska jag göra mig i ordning och krypa ner i sängen (igen!) med min fina sambo. Men han kommer inte alltid vara min sambo. Det kan ju ändras när som helst faktiskt. Vem vet?





Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer