söndag 17 januari 2010

Gitarr!

Visst är de här mjukisgitarrerna häftiga? De tycker iaf jag :) Så jag bestämde mig för att göra en egen till Kevin, vilket jag gjort nu på eftermiddagen/kvällen. Den är inte riktigt färdig med alla smådetaljer ännu men han skulle prompt ha med den i sängen när han skulle sova så jag får helt enkelt göra klart den en annan dag :) Då kommer även bilder...

Snart ska jag och Anders krypa ner på soffan med våra korvar ;-) haha. Både jag och Anders gillar nämligen kryddiga och starka korvar så idag när vi var och storhandlade passade vi på att köpa våra favoriter. Min heter "Hot Amigo" och har en smak av vitlök. Den är precis lagom stark. Anders ska så klart vara värre så han äter "Red Devil" som det bara är en massa rykande heta saker i... jag måste dricka 4 glas vatten om jag tar en tugga av den.
Till våra korvar ska vi ha lite go dricka och titta på Johan Falk-filmen som går på tv ikväll. Har redan sett alla men de är så bra så jag måste titta igen.

Imorgon är det tillbaka till vardagen. Dock får jag sovmorgon för jag börjar inte förrän efter 12. Skönt!

Hoppas alla har en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer