söndag 17 januari 2010

Sweet dreams


En hand vilar svagt mot min nacke. Stora blåa ögon möter min mörka blick. Djupa som hav, vackra som en solnedgång, jag faller ner i deras djup och förlorar en del av mig själv. Mjuka läppar möter mina och jag känner hur hela min kropp slappnar av. Jag låter mina läppar formas efter hans. Han får styra mig i denna varma sköna upplevelse. Jag blundar och känner hur hans hand börjar krama min nacke försiktigt. Förlorad. Denna värme fyller hela min kropp. Jag öppnar ögonen igen och möter än en gång hans blick. Vi ler och skrattet bubblar i min mage. Det här är underbart. Hans läppar lämnar min mun och kysser min nacke. Det pirrar, kittlas och min kropp skälver. Han förflyttar läpparna mot mitt nyckelben, en skön rysning börjar i tårarna och klättrar upp längs hela min ryggrad tills den möter hans läppar vid mitt nyckelben. Denna lycka är oförklarlig. Hela mitt hjärta är varmt av mina känslor för honom. Jag älskar han som ligger här bredvid mig, jag vilandes på hans starka arm och med min kropp beskyddad av hans. Kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer