fredag 8 januari 2010

Pyssel :)

Igår lånade jag Mickans symaskin för att ge mig på något jag aldrig tidigare gjort. Resultatet blev ganska bra, trots att man inte suttit vid en symaskin på (tänker efter) ungefär 6 år..


Jag tillverkade en bokstav av lite tygrester. Det svartvita tyget är det vi använde till våra gardiner i köket och det andra orange tyget sydde svärmor kuddar till oss av.
Gårdagens pyssel väckte åter igen pysselnerverna inom mig så om jag kommer iväg till stan/Birsta idag så ska jag inhandla lite mer tyger för lite mer pyssel :) Kul!

Nu tycker jag faktiskt att Björn och Malins bebis kan komma! Yalla yalla :)


2 kommentarer:

  1. Haha.. Vad tror du jag tycker då? ;) Bf idag och inget verkar hända...( Hur länge ska man behöva vänta igentligen...?! Men, som sagt, max två veckor kvar :) Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja, han börjar nog bli lite nervig :) Men mest otålig han med på att vänta.. Kram!!

    SvaraRadera

Kommentarer