fredag 29 januari 2010

Go'kväll


Jag har inte haft tid att leta nostalgifotografier idag men imorgon är det lördag så då har jag förhoppningsvis tid över till det.

Idag i skolan var det första seminariet i Historia B. Jag fick börja tidigare än beräknat då min lärare hade råkat dubbelbokat. Så halv tolv började vi prata.. vid 12.10 skulle nästa elev komma men han dök aldrig upp vilket resulterade i att mitt seminarie blev längre och längre och längre.. Inte förrän när den sista eleven kom som skulle ha seminarie så avslutades mitt; 60 minuter senare än vad det var tänkt, hehe. Det var ju kul och det kändes mer som en terapi-timme än en skolupgift :) Mycket bra lärare måste så klart påpekas!

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Efter att vi ätit min hemmalagade pizza har ungarna tittat på tv och jag och Anders har suttit i köket, pratat, spelat skip-bo och myst med en massa tända ljus :) När jag sen tittade till Kevin där framför tvn hade han krupit ner under täcket och somnat där på soffan. Gull! Det är första gången någonsin som han somnat på soffan bara så där. Han var så söt när han låg där så jag ville helst inte flytta på honom, hehe.

Nu ska jag och Anders spela en sista avgörande omgång skip-bo. Det står 2-2 nu ikväll. Spännande! (uppdatering: jag vann med 3-2, hihi)

Trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer