måndag 4 januari 2010

Första dagen (läs timmarna)

Än så länge går det faktiskt ganska bra att vara utan cigg. Vanligtvis brukar jag ha hunnit med att avverkat två-tre stycken vid den här tiden. Självklart tänker jag mycket på det, mest hela tiden, men jag försöker hålla mig sysselsatt med annat istället.

Så nu på förmiddagen har jag och Kevin varit ute i snön en stund. Åkt lite pulka och varit upp till lekparken. Men det började blåsa kallt så vi gick gå in ganska snabbt igen :( Nu blir det lite mys framför tv'n en stund innan vi ska göra i ordning lunch och sedan ska Kevin få hjälpa mig i tvättstugan.

Frukosten bestod av två stycken mackor (njuta) med minilätta och en skiva concaqmedwurst på. Till detta drack jag ett glas vatten. Mindre inspirerande frukost måste jag erkänna. Hade tänkt att äta fil men ungarna åt upp den innan jag hann ta något. Imorgon ska jag lägga ner lite mer energi på frukosten. Det är trots allt viktigaste måltiden på hela dagen.

Nu ska jag sätta mig i vardagsrummet med Kevin och leka lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer