fredag 15 januari 2010

Våran parkeringsplats är tom!

Vi är utan bil...
Idag på förmiddagen sålde Anders iväg våran älskade Passat :'( Snyft! Jag älskade den bilen.. den kommer vara saknad.
I eftermiddag åker min älskling till Gävle, där blir han upphämtad av min fina vän Jonas i våran nya bil :) Om jag säger att det endast är ett V som saknas efter det så kan ni nog räkna ut vad det är för bil :-P Helt korrekt, en volvo :) Närmare bestämt en Volvo V70. Vi har länge sagt att vi ska byta till en kombi men vi har skjutit på det lääänge då vi älskar våran Folkvagn. Men som sagt, hunden är nu i stort sett fullvuxen och med två barn så kan det vara bra med den extra platsen.

Då allt blev lite plötsligt (impulsiv sambo) så fick jag åka tidigare från skolan idag för att komma hem och ta hand om barnen. Jag slutar egentligen 16.40 idag men blev upplockad efter lunch av Anders och Andreas.

Nu måste jag fixa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer