söndag 17 januari 2010

Söndag - vad händer?

Söndagar är tråkiga.. tycker jag iaf.. Det händer i stort sett aldrig något riktigt roligt på söndagar utan det är sånna dagar man stannar hemma och städar,tvättar och planerar inför veckan. Eller som mest kanske man åker och handlar eller äter middag hos någon.
Våran söndag är inget undantag tyvärr.. det blir tvätta, städa och handla idag. Men det är sånt man måste göra.. det går inte att skjuta på.

Jag och Anders har smått börjat planera våran utlandsresa som ska bli av i augusti antagligen. Åh vad jag längtar!! Ska bli helt underbart att få komma iväg bara han och jag. Det behöver vi efter allt sjå som varit det senaste året. Lite välbehövlig semester :)
Resemålet är inte hundra bestämt. Vi pratade tidigare om Grekland men nu har vi börjat fundera om lite. Det finns så många ställen jag vill åka men det är ett ställe som jag verkligen vill åka till. Speciellt med den person jag delar mitt liv med, han jag älskar! Men vi får se var det bär av.. än har vi lite tid att fundera på vårat resmål :) Vi kommer nog hålla oss inom Europa iaf. Vi vill inte behöva slänga bort ett helt dygn på bara resan.. känns så onödigt när vi har så vacker natur bara någon flygtimme bort :)

Nej nu ska jag börja sortera tvätt och pussa lite på mina killar som ligger nedbäddade i soffan och tittar på Bolt.

Idag ska jag nog ta fram symaskinen igen. Nya projekt på G ;) den som lever får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer