fredag 22 januari 2010

Ett bad och lite soffmys..

Jag har precis kommit upp ur badet. Såå skönt efter en lång fredag. Den här dagen hade kunnat varit mycket kortare om inte jag hade läst fel på mitt schema :( Jag trodde historian började 13.50 idag men den skulle tydligen börja 12.10. Detta resulterade i att jag missade första passet (vi skulle inte ha något andra pass heller för den delen) och jag hade suttit i skolan i 2½ timme helt i onödan!! Då var jag lite putt på mig själv kan jag lova.. men men.. sånt som händer :)

Nu ska jag alldeles strax bädda ner min lilla skrutt i sängen och sedan ska jag krypa ner bredvid min underbara sambo på soffan och njuta av lite lugn och ro :) Wonderful!

Hoppas alla får en trevlig fredagskväll ;)


en nöjd Jonna i badet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer