lördag 9 januari 2010

Gäsp!


Vilken seg dag det här har varit.. knappt gjort något alls. Vi har varit trötta och sega (förrutom Kevin då som varit speedad till 1000 istället) men vi orkade iaf sätta oss i bilen och åka in till stan för att käka på Big Boy :-P

Killarna sover som stockar både två.. själv har man pratat i telefon med min fina vän Jonas. Alltid lika roligt att prata med honom :) Det är sånna människor som gör att man längtar hem i mellan åt.

Förrutom mitt timslånga samtal med Jonas så pysslar jag på med ett stort projekt som jag påbörjade igår. Som jag sa tidigare har mitt pysselbegär vaknat till liv igen och det är lika bra att smida medan järnet är varmt så att säga. Men det här är nog ett av de största och mest pilliga pysslet jag gjort hittills. Det är inte "bara" att göra ett sånt här men jag är riktigt stolt över mig själv så här långt måste jag erkänna :) Bilder och lite mer information om pysslet hoppas jag att jag får tid till att visa imorgon. Så kika in då ;)

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen och krypa ner. Får se om min soff-sovandes-sambo tänker vakna och göra mig sällskap ut en sista gång eller inte...

Satt och tittade igenom lite gamla bilder. Hittade den här. Vad smal jag var förr.. här är jag dock redan gravid med Kevin, men ändå! Det här är för övrigt i min och Christers lilla etta i Sthlm. Helt sjukt liten var den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer