tisdag 19 januari 2010

Kevin på förskolan!

Här kommer lite bilder på Kevin som är tagna på hans förskola. Hans avdelning, Solen, är otroligt bra. Personalen är helt underbar och jag kunde inte vara mer nöjd. Speciellt glad är jag nu när Kristina är tillbaka :)
Det är aldrig några problem där. Kevin har alltid haft bra dagar och alla är trevliga och barnen är snälla mot varandra. Förskolan är precis lagom stor också, två avdelningar, en för de mindre barnen (Solen) och en för de större (Kometen). Kevin är alltid glad när man hämtar honom och det är aldrig några problem att lämna honom på morgonen. Man märker att han trivs bra där och det är så viktigt för mig som mamma att se det.




Nu ska jag bädda ner mig i sängen och läsa lite.

Om ca. 20 veckor kommer jag bli "moster". Är det inte underbart? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer