måndag 1 februari 2010

En liten uppdatering..

... har jag möjligtvis tid med nu.

Igår åkte vi ner till Sthlm fram och tillbaka (ja vi är väl egentligen inte riktigt kloka) för att lämna Kevin. Han har varit skruttig i helgen så vi förstod att han skulle behöva vara hemma från förskolan ett par dagar. Så då fick Christer ställa upp eftersom både jag och Anders har väldigt mycket i skolan just nu som vi inte får missa. Jag som dessutom var sjuk förra veckan har mycket att ta igen. Så vi åkte ca 11.30 igår och var hemma strax innan 21. Men jäklar vad skönt man åker i volvon :) Underbart!

Sitter här och tänker på min lilla skrutt.. tänk att det inte behövs mer än några timmar för att man ska sakna honom så mycket. Han, världens goaste lilla pojke, är mammas kille ut i fingerspetsarna :) Enda tills på söndag måste jag sakna honom... det är hemskt!

Längtar till på onsdag när jag får ta sovmorgon. Det skulle jag inte tacka nej till nu. Är skittrött hela tiden. Förstår inte riktigt vad det är...

Har precis tittat på familjen Annorlunda. När man ser alla ungarna som de har, även om det säkert är mysigt på många sätt och vis, skulle jag aldrig klara av det. För min del räcker det med två.. eller tre som mest.

Nu ska jag pussa på min fina och krypa ner under täcket.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer