onsdag 3 februari 2010

Fasiken alltså...


.. jag känner mig produktiv. Har hunnit med en långpromenad med hunden, tvättstugan och pratat typ en timme med min finaste granne :) Nu ska jag steka på kycklingen till morgondagens lunch och sedan lägga mig i badet. Skönt med lite "egentid", Anders är och mekar med bilen så man får passa på :) hehe

Sitter här och tittar på min fina lilla hund som ligger och sover här bredvid mig. Jag vet inte riktigt vad hon drömmer men hon är verkligen energisk i sin dröm då hon skäller, rycker, sparkar och fnyser i sömen. Det ser för roligt ut :)

Nej nu måste jag sätta fart med dagens sista måsten.. sedan ska jag krypa ner under täcket. Imorgon blir det en liten sovmorgon. Vi behöver inte åka förrän 45 minuter senare än vanligt. Skönt!

åh vad jag saknar dig min lilla älskling!!

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer