måndag 8 februari 2010

Bus!

i sommar skippar vi nor Frösö zoo och satsar på Furuvik istället :) Då kan man passa på att hälsa på alla nära & kära hemma i Gimo.

Jag är helt slut! Har busat med Kevin i nästan två timmar.. hur mycket energi har de där små egentligen? Nu har vi precis ätit middag och alldeles strax ska jag klä på mig lite varmare och sedan ta en långpromenad med Shira. Skönt att komma ut nu känner jag. det blev ju i stort sett bara ett simpass förra veckan så det var inge bra.. Nya tag bara ;)

Vi har fått en ny granne nu i dagarna. En tjej i min ålder med en dotter i Kevins ålder. Har inte pratat med henne än men förhoppningsvis är det en trevlig människa (håller tummarna). Skulle vara kul om Kevin fick en lekkamrater i samma hus :)

Imorgon väntar seminarie i Historian, vilket jag inte är speciellt förberedd på. Men får läsa på imorgon innan lektionen börjar. Det är inte så jättestort område så det ska nog gå bra får jag hoppas :)

Nej dags att klä på sig och börja knalla.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer