måndag 8 februari 2010

Härligt!

puss puss


Det var så otroligt skönt med en promenad. Jag verkligen njöt av att bestiga alla backar längs vägen för det var precis lagom kallt ute, bara någon minus :) underbart!

När jag kom hem bäddade jag ner Kevin i sängen och sedan satte sig jag och Anders vid köksbordet för att spela skipbo (det spelet är verkligen beroende framkallande). Han vann den här kvällens duell.. ovanligt faktiskt, men för husefriden fick jag låta han vinna lite :-P haha

Nu ska vi krypa ner under filten i soffan och titta på "The Island" som går på kanal 9. Har sett den förr och om jag inte missminner mig är den helt klart sevärd.

Och nej, jag och Anders ska inte gifta oss. Inte än på ett tag iaf. Däremot blir det bröllop nästa år, fast det är inte vi som ska vigas :) Men det är ett bröllop jag verkligen ser fram emot.



Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer