onsdag 3 februari 2010

Mellan studierna...


Så sysselsätter jag mig med att göra sånt där (som ni ser ovan). Det är så otroligt rogivande att sitta och leka i photoshop. I love it!

Men studierna är det som stått som prio ett idag och jag har faktiskt (hör och häpna) hunnit med det jag skulle göra idag. Målet var att hinna med två uppgifter i historian och det fixade jag plus att jag hunnit påbörja kommunikationsuppgiften som ska in nästa fredag. Några andra skolböcker hade jag inte hemma för de ligger kvar i skåpet i skolan. Men jag har både matematik + engelska imorgon så jag hinner att plugga det då istället.

Imorgon har jag lång håla mitt på dagen så då ska jag och Sabrina åka ner på stan och simma innan engelskan börjar. Ska bli riktigt skönt faktiskt. Skulle simmat igår men jag var så jäkla trött så jag sket i det helt enkelt. Men det är mycket roligare om man får någon med sig :)

Nu ska jag krypa ner i badet och ta det lugnt en stund. Men först ska jag ringa och höra hur det är med min lilla skrutt i Sthlm. Gu´vad jag saknar honom!!

Have a nice evening

copyright © 2010 jonna holmgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer