måndag 15 februari 2010

Kortis!

Min dator vill inte koppla upp till internet så jag sitter här vid Anders (läs min) stationära och skriver ett par rader istället. Så fort bärbara vill börja funka ordentligt igen så kommer en längre inlägg med fotografier från helgen.

Kan kort och gott säga att det var en mycket rolig helg och det var verkligen superkul att träffa alla släktingar och få fira världens bästa farmor som i lördags fyllde hela 80 år!!

Idag får jag säga GRATTIS till min älskade mamma som fyller 51 år :) Vi var till mamma igår innan vi åkte hem. Hon bjöd på en mycket god lasagne och go' fika :)

Orkar inte skriva så mycket mer än så idag tyvärr.. Har fullt upp här hemma. Anders är sjuk och ligger nedbäddad på soffan och ungarna härjar så klart mer än vanligt :P måste ta tag i disken efter middagen nu och sedan skulle jag behöva packa upp efter helgens resa + plugga lite. Tyvärr får det sistnämnda möjligtvis vänta till imorgon då det inte brukar funka så bra att plugga när man är trött.

Men shit.. jag får ju inte glömma att säga GRATTIS till min kusin Jonas som den 11 februari blev pappa till inte mindre än två små söta killar :) Vincent och Elliot, som är det senaste tillskottet till Holmgrens släkten!! Välkomna till världen killar :)

Vincent till vänster och Elliot till höger

Hoppas alla haft en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer