fredag 12 februari 2010

12-02-10


Det var verkligen bra att Kevin fick sin operation gjord igår för tusan vad han babblar nu! Han uttalar en massa ord som han inte kunde säga förr och han sa sitt namn för första gången!! Igår kväll i soffan satt vi och bad honom säga massa ord och det bara sprutade ut.. jag satt med hakan nere i urringningen :D Han kunde säga "Jessica" och "Jennifer" istället för som tidigare "Kikki" och "Hette". Han sa flera ord alldeles rent som tidigare varit lite sluddriga.
Men de sa ju faktiskt på sjukhuset att han hade haft väldigt mycket vätska bakom trummhinnorna så han har säkert missat en jädrans massa ljud här i världen. I natt har han däremot snarkat lite men de sa att han kunde göra det ett tag framöver tills allt var läkt i näsan och förkylningen gått över helt. Men det är en enorm skillnad även där.

Just nu här hemma ligger självfallet mina fina pojkar här i sängen bredvid mig och sover, konstigt (läs HELT JÄKLA OTROLIGT) nog så snarkar inte någon av dem för tillfället :) Men snart är det dags att väcka upp dem för vi ska äta frukost, packa bilen och hämta Jennifer, sedan bär det av söderut om Gimo. Fy tusan vad jag längtat efter den här helgen. Ska bli så kul att träffa alla släktingar och umgås med familjen.

Jag är världens lyckligaste nu, det var jag iofs innan också, men lite extra sprudlande energi har tillkommit :)


Hoppas ni får en bra helg!!
det tänker jag ha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer