torsdag 25 februari 2010

Paket!




Idag fick jag hem mitt H&M-paket. Efterlängtat!!
Jackan är jag super nöjd med, hur fin som helst :) Skulle kunna köpa en till i den beiga nyansen bara för ombytets skull.
Byxorna som jag köpte var tyvärr i fel storlek så jag får nog springa in på H&M i stan och köpa ett par i rätt storlek eftersom jag måste ha dem till mitt möte nästa vecka. Den söta toppen jag köpte passade perfekt ihop med byxorna så den kommer jag också ha på mötet. Spännande!

Idag lyxade vi till det lite med middagen och köpte hem från Sibylla. Det här var första dagen sedan i söndags som jag fick i mig ett helt mål mat. Det kändes bra :) Jag hoppas magen ska vara helt återställd imorgon så man kanske orkar med en tur på Ikea i helgen. Vi har hittat något väldigt intressant till köket som skulle kunna göra att det känns nytt och fräscht, precis vad jag önskar. Så vi ska väl åka och titta lite närmare på det nu i helgen ;)

Nu ska skrutten badas sedan blir det kanske en eller två skipbo-runder.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer