torsdag 11 februari 2010

Allt bra!

Kevin på barndagvården efter operationen.
Så söt i sin lilla sjukhusrock :)


Vi är nu hemma igen... otroligt skönt måste jag säga.
Dagen har varit mycket bra med tanke på att det var en operation som min lilla kille gick igenom. Personalen har verkligen varit superbra och Kevin var jätteglad och sa "hejdå" till allt och alla vi mötte på vägen ut (t.om till att tavlor). När vi var klara åkte vi till Barnens Hus där skrutten fick leta upp en present för att han varit så otroligt duktig idag.

När vi kom hem dukade vi upp i vardagsrummet och åt hämtmat. Kevin mumsade glatt och det var verkligen jätteskönt att se. Nu ligger han i soffan och tittar på film och myser med pappa. Själv ska jag ta mig en liten egenstund och lägga mig i badet. Otroligt psykiskt påfrestande dag har det varit så ska bli skönt att koppla bort tankarna en stund och istället låta sig försvinna in i böckernas värld.

Imorgon åker vi till Gimo direkt efter frukosten, skönt att komma iväg i tid. Då är vi nere mitt på dagen och hinner träffa lite folk och ta det lugnt. Så ikväll gäller det att packa i ordning allt så det bara är att fara imorgon.

Fasiken vad skönt det är att operationen är gjord!!





Trevlig kväll önskar jag er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer