måndag 22 februari 2010

Ah men okej då!

Här kommer min måndagslista. Idag är jag glad för att:

  • Jag hade en mycket trevlig engelska-lektion & lunch på förmiddagen med min vän Sabrina.
  • Jag fick åka hem tidigt med min sambo så att vi fick en liten stund för oss själva.
  • Rese-kontot ökade med några kronor när vi växlade in "burken".
  • För att min älskade son är pappsig och det värmer mitt hjärta ♥
  • Jag är "ledig" imorgon från skolan och får stanna hemma och plugga.
  • Min fina sambo tog hand om disken. Underbart!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åh vad jag drömmer... om framtiden så klart :)
Just nu är det en månad med många händelser som jag förändra så mycket till det bättre. Det gäller bara att hålla tummar och tår att saker blir som jag hoppas.

Jag ska alldeles strax börja med favoritmiddagen här hemma; hemmalagad pizza. Perfekt mat verkligen. Alla får precis som de vill ha det och bättre än så kan det ju inte bli.

1 kommentar:

  1. Hej tjejen:) Härligt o få läsa din måndagslista! Tycker det är ett härlig sätt att se det positiva i sitt liv!

    Låter jätte mumsigt med hemmagjord pizza, länge sedan vi hade det här, får nog bli fredagsmyset :)

    Hoppas du får en fin hemmadag i morgon! Kramar Jenny

    SvaraRadera

Kommentarer