söndag 7 februari 2010

2 days



Har två dagar i skolan framför mig den här veckan. Onsdagar har jag inga lektioner som vanligt men sedan är jag och Anders lediga på torsdag och fredag pga Kevins operation. Då blir det att studera hemma.. eller ja inte på torsdag för då är vi på sjukhuset hela dagen men om han mår bra på fredag så får man försöka att hinna med att plugga lite då.

Gillar ni vardag och rutiner? Det gör jag. När måndagen kommer så tycker jag det är skönt att veta vad som förväntas av en och vad som väntar. Jag tycker det är skönt att hålla sig sysselsatt hela dagen för att sedan sätta sig ner hela familjen till middag och sedan mysa framför tvn, eller leka med hunden eller liknande. Jag älskar vardagslivet och det gör Anders också som tur är ;)

Så jag har verkligen ingen ångest inför morgondagen. Tvärtom.
Imorgon är det äntligen måndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer